HTML

Végre

Friss topikok

  • evi havancsak: Szia Dóri, általában délelőtt, kivéve hétvégén. p (2008.08.08. 11:54) Itt
  • cacor: Aztaaaaaa....nem semmi a srác! Jó piknikezést a családdal és örülök, hogy most már jobban érzed m... (2008.08.02. 07:46) Vizit
  • Cacor: kérünk képet a szeplőkről!!!!közfelkiáltok ezennel! :D de tényleg nem is tudom, hogy láttunk-e val... (2008.07.29. 10:09) Szeplő
  • Cacor: szia Cica! sikeresen hazaértem (két napba tellett) és most egy kicsit rendbe rántom magam és megí... (2008.07.28. 08:46) Cím nélkül
  • cacor: Szia cica! Jobbulást kívánok és sok (gyógy)puszit küldök. Vigasztaljon a tudat, hogy itt szegeden... (2008.07.25. 10:36) Élek

Linkblog

Megérkeztem

2008.07.15. 15:31 evi havancsak

 Kedves családom és barátaim,

Ez a blog az általam oly mélyen gyűlölt körleveleket váltja ki. 

Megérkeztem. Bálint azonnal elvesztett kulcsa végül megkerült, a reptéren, a biciklije táskájában találta meg.

Tegnap reggel kitört B-n a kreativitás, amit a körmeim kilakkozásában élt ki. Vörös lett, kicsit maszatos. Egész nap a városban voltunk, egy elég erős napszúrás lett a vége. Először kimentünk a partra, mászkáltunk a vízben, az apró kavicsokon, jól összevizeztük a ruhánkat. Vettünk egy napszemüveget (kénytelen voltam legyőzni a hisztit, hogy nem áll jól), egy francia színekben pompázó kendőt, aztán felvillamosoztunk a város északi részén fekvő Villa Arsonba, ami egy művészeti főiskola plusz galéria.

A 2008-as végzősök diplomamunka kiállítása volt a fő attrakció. Találtunk egy (engem legalábbis) padlóhoz szögező videóinstallációt az épület egyik zugában, ahol egy mocsári szörnyre emlékeztető alak üres térben, mormogó zenére végzett lassú mozgást. Egy darabig csak néztük, aztán megkértem Bálintot, hogy lépjen interakcióba a szörnyemmel. Egyedül voltunk, legyőztük :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A diplomamunkák között volt, amit egyátalán nem tudtunk hová tenni. Ami engem leginkább megfogott, az egy több termen átívelő, egy kisfiút és az őt körülvevő kutyákat ábrázoló, fekete fonálból készült kép volt. A fonalat az alkotó (akinek sajnos nem írtam fel a nevét) úgy rögzítette, hogy a vége lelógott a földre. Alig bírtam ki, hogy ne bontsam le az egészet a falról. 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  A kilátás a Villa Arson teraszáról felháborító. El is indultunk lefelé, gyalog. Útba ejtettük egy pékséget és az orosz bevándorlók által épített templomot. Valóban apró orosz sziget a városban, ahol 30 fokban, világosban is égnek a templomot megvilágító reflektorok. 

A lábunkból nem sok minden maradt a nap végére, és sajnos a Bastille-napi tüzijátéról is lemaradtam hála a napszúrásnak.Azóta itthon vagyok, fekszem, de már sokkal jobban, hála az aspirinnek, amit Bálint szállított nekem az ebédszünetében.  

Megyek és visszafekszem. Beethoven végleg meghalt, szóval mostmár Nikita Lalwani, a reptéri szerzeményem vár,amíg haza nem ér B. Honvágyam van.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eviinnizza.blog.hu/api/trackback/id/tr28569440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cacor 2008.07.15. 18:18:34

Szia Cica!
Ezt a Beethowen dolgot nem értem...:)

A honvágyat talán enyhíti, hogy nagyon sokat gondolunk rád , ami kb egyenértékű azzal mintha itt lennél...persze lehet h ez csak nekünk vigasz...
a hétvégén összeröffenünk szegeden és ha ráérsz lehetne egy nagy skype beszélgetést csinálni... lesz pár programozó szóval ők a technikát majd megoldják ;)

én még adós vagyok a szlovén képekkel meg az élménybeszámolóval de még gondolkozok a megoldáson de folyamatban van a dolog
hát röviden ennyi
ja és imádom a lipicai lovakat!!!kell egy!!!mondjuk egy paci 8000 euróba fáj és akkor még csak a kiszuperálásra szántakat vettük...de ha egyszer olyan szépek
na abba hagyom mert vinnyog a gép hogy nem bírja az ömlengést
légy rossz
tsok
cacor

Chymerea 2008.07.16. 09:51:34

Szia! Csatlakozom Dórához - ami a rád gondolást illeti. Plusz szerintem tök jó, ötlet volt ez a blog, mert olyan érzése van az embernek, mintha ott lebegne valahol a közeledben:) A Skype beszélgetést én is támogatom. Szólj, hogy neked mikor lenne jó. Addig is várom a következő bejegyzést:) Üdv Ildi

Bori 2008.07.22. 23:40:07

Halihó,
Én is csatlakozom a fanatikus éviblog-rajongók habzó szájú tömegéhez! Gondolunk Rád, olvasunk Téged, ott lebegünk a nizzai hegyek felett, meg minden :)! A fényképeken külön jót derülök, csak így tovább.

Sok-sok szeretettel,
Bori

u.i.: Dóri, Évi épp Betthove életrajzot olvasott amikor kiment, ezért az utalás ;).
süti beállítások módosítása