HTML

Végre

Friss topikok

  • evi havancsak: Szia Dóri, általában délelőtt, kivéve hétvégén. p (2008.08.08. 11:54) Itt
  • cacor: Aztaaaaaa....nem semmi a srác! Jó piknikezést a családdal és örülök, hogy most már jobban érzed m... (2008.08.02. 07:46) Vizit
  • Cacor: kérünk képet a szeplőkről!!!!közfelkiáltok ezennel! :D de tényleg nem is tudom, hogy láttunk-e val... (2008.07.29. 10:09) Szeplő
  • Cacor: szia Cica! sikeresen hazaértem (két napba tellett) és most egy kicsit rendbe rántom magam és megí... (2008.07.28. 08:46) Cím nélkül
  • cacor: Szia cica! Jobbulást kívánok és sok (gyógy)puszit küldök. Vigasztaljon a tudat, hogy itt szegeden... (2008.07.25. 10:36) Élek

Linkblog

Cím nélkül

2008.07.26. 22:07 evi havancsak

 Az utóbbi két napban kifejezetten élveztem, hogy itt vagyok. Így, hogy végre teljesen itt vagyok, és nem csak részben, sokkal, sokkal jobb. Biciklizünk a városban, nézelődünk, strand, képregénybolt, festmények, finom sárgadinnye és szamóca, és ma végre hűvös.

 

Tegnap este elmentünk Bálinttal a jazzfesztre. Sokkszerűen hatott, hogy ez tényleg egy nagyon sznob fesztivál, többségében középkorú emberekkel. Senki sem szemetelt, hiányoztak a részegek. A hely viszont gyönyörű volt, olajfákkal teli, égőfüzérekkel kivilágított liget, római romok mellett. Hat koncert volt péntek este, három színpadon. Ezek közül a legjobban Yael Naim és egy Gooyatsh (www.eddylagooyatsh.com) nevű pasi előadása tetszett, nagyon interaktív volt és vicces. Yael Naim pedig egyátalán nem olyan, mint amilyennek az albuma alapján képzeltem, sokkal energikusabban és szenvedélyesebben játszik, és ugrál. Éjfél körül ott álltam a tömegben, ő a zongorán játszott, mindenki más utána dúdolta a dallamot, becsuktam a szemem, hihetetlenül jó volt.

 

 

 

Fénykép sajnos nincs. A fényképezőgépet aznap reggel szerettem meg újra, este a bejáratnál rögtön elvették. Sehol sem írták ki, h nem lehet kamerát bevinni, szóval próbálkoztunk vagy négy embernél, hogy hátha beengednek vele, de nem. 

Holnap hegyek. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eviinnizza.blog.hu/api/trackback/id/tr24587105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cacor 2008.07.28. 08:46:05

szia Cica!

sikeresen hazaértem (két napba tellett) és most egy kicsit rendbe rántom magam és megírom végre azt az emailt amit ígértem.
Örülök, hogy jobban vagy és megtetszett a hely :) biciklire fel! ;)
tsokollak
cacor
süti beállítások módosítása