HTML

Végre

Friss topikok

• evi havancsak: Szia Dóri, általában délelőtt, kivéve hétvégén. p (2008.08.08. 11:54) Itt
  • cacor: Aztaaaaaa....nem semmi a srác! Jó piknikezést a családdal és örülök, hogy most már jobban érzed m... (2008.08.02. 07:46) Vizit
  • Cacor: kérünk képet a szeplőkről!!!!közfelkiáltok ezennel! :D de tényleg nem is tudom, hogy láttunk-e val... (2008.07.29. 10:09) Szeplő
  • Cacor: szia Cica! sikeresen hazaértem (két napba tellett) és most egy kicsit rendbe rántom magam és megí... (2008.07.28. 08:46) Cím nélkül
  • cacor: Szia cica! Jobbulást kívánok és sok (gyógy)puszit küldök. Vigasztaljon a tudat, hogy itt szegeden... (2008.07.25. 10:36) Élek

Linkblog

Hegyek

2008.07.21. 16:47 evi havancsak

Tegnap kirándultunk a hegyekbe. Elértük a buszt, ami majd' két óra alatt elvitt minket egy Saint-Martin-Véubie nevű dizájnfaluba. Apró utcák, színes házak, virágok tömkelege, kutak, forrásvíz, sok turista. Sajnos egyetlen túraútvonal sem indult a faluból, az egy darab buszt, ami naponta közlekedik a következőbe, addigra rég lekéstük.Végül Bálint talált egy fiatal párt, akinek bepréselődhettünk a kocsijába, és elvittek minket egy Madone de Fenestre nevű helyre.

Nekem az egész kirándulás dolog már a buszút alatt sokkal szimpatikusabb lett, amikor láttam, hogy nem valami reménytelenül kietlen helyre megyünk. Hűvös volt, szellős, voltak fák. Viszont az autóban még jobban örültem, amikor láttam, hogy a 3000 m magas sziklákat látva Bálint fején óriási vigyor terül el. Mint a helyi ajándékboltos hölgytől megtudtuk, egy 13. századi Mária-jelenés helyszínén voltunk. Mondjuk már a kápolna is gyanús volt.

Túrafelszerelés hiányában papucsban ás szandálban mászkáltunk egy kicsit a tehénszaros sziklákon. Ropogós-friss volt a levegő, kolompoltak a csordák a szomszédos hegyoldalon, patakok siettek lefelé, virágok nyíltak, tiszta idill.

Aztán eleredt az eső, magamra kaptam  B. esőkabátját (amiért hülyének néztem csomagolás közben), és már indultunk is lefelé. A stoppolással hazafelé nagyobb szerencsénk volt, szinte azonnal felvett egy zene szakos phd hallgató, aki beszélt angolul.

A faluban egy öreg francia néni sütött nekünk palacsintát. Félrecsúszott szemüveggel, az ujját sokszor megégetve többször is megbizonyosodott arról, hogy rendesen agyonütötte a palacsintát minden oldalról, gondosan kiszárította, kézzel is jól megpaskolgatta, de csak miután Bálint nyers húsát - szintén kézzel - berakta a sütőbe. Élmény volt nézni. :)

Végül hazaértünk, és vettünk jegyet péntekre a jazzfesztiválra. Remélem izgalmas lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.